Gaixorik egon nintzen, eta ez nuen Jose Felix Diaz de Tuesta-ren hitzaldia entzun.

Hala ere, nire ikaskideek azaldu zidatenez, ez zen oso interesgarria izan. Modu labur batean azalduko dut nire ikaskideen iritzia hitzaldiari buruz, ez bainintzen egon eta ezin baitut iritzirik eman.

Jose Felix Diaz de Tuestak oso gustuko du Flickr. Beharra sentitzen du tresna hau erabiltzeko. Hau guztia gertatzen da argazkizale amorratua delako.

Hitzaldiaren egileak kontatu zuenez, asko ikasi izan du azken urteetan bere eta beste batzuen lanak ikusten flickr-en.

Nire ikaskideen iritziz, flick-ren ezaugarri guztiak esplikatzea ez zen beharrezkoa. Asko kexatu ziren horri buruz. Ez zela beharrezkoa “favoritos” atala azaltzea, ezta nola igotzen zituen bere argazkiak.

Nire ustetan, flickr-ren ezaugarriak ongi menperatzeko, tresna hau erabiltzea eta apur bat saltseatzea beharrezkoa da.

Besterik gabe, hitzaldiko argazki batekin uzten zaituztet.

